Fórum
1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 1044
(Új hozzászóláshoz lépj be)
|
LK | 2009.06.07. 01:36 (1820338) | ||||
Jó kis verseny lesz holnap. Button két körrel tovább lesz kint kb. mint Vettel. <BR>Ugyanennyivel Webber mint Barichello,úgyhogy érdekes "cserék" lehetnek. |
|
-eszti- | MODERÁTOR | 2009.05.10. 15:45 (1815046) | |||||
szegény szerencsétlen Massa |
|
Alan Smith | 2009.04.29. 19:00 (1812720) | ||||
http://f1hirek.hu/hir/A_McLaren_ausztraliai_hazugsagugyeben_hozott_dontes_201004291024 <BR> <BR> <BR>Szerencsére ez nem annyira durva! |
|
HUGI | 2009.04.23. 11:14 (1811525) | ||||
Sziasztok! én még új vagyok, csak most regisztráltam, de nagyon örülök neki, hogy ennyien szeretjük a Forma-1-et! Így tovább |
|
tomibandi | 2009.04.19. 11:09 (1811100) | ||||
jó kis futam volt... Láttunk mindent ebből a sportból szinte. |
|
-eszti- | MODERÁTOR | 2009.04.19. 09:57 (1811095) | |||||
szegény Massa <BR>nem értem mit csodálkoznak ennyit Hamiltonon... Massa sokkal többet hozott (10 helyet jött előre!!), amíg sajnos az autó fel nem adta a küzdelmet. kár, hogy nincs szerencséje sem <BR>hajrá Vettel! |
|
-eszti- | MODERÁTOR | 2009.04.19. 08:13 (1811094) | |||||
és mindjárt futam! |
|
-eszti- | MODERÁTOR | 2009.04.19. 08:12 (1811093) | |||||
Vettel nagyon szimpatikus. amúgy meg a Barrichello-Button kettősnek is "szurkolok" <BR> <BR>igazából azért "-" mert Schumi óta senki sem töltötte ki a szívemben azt az óriási űrt viccet félretéve, Schumi után mondhatni semleges vagyok... |
|
Atominc | 2009.04.18. 10:28 (1811006) | ||||
Vettel milyet ment! ÓRIÁSI Bravúr! Fantasztikusak a Red Bullok. |
|
-eszti- | MODERÁTOR | 2009.04.15. 17:59 (1810727) | |||||
alig várom a hétvégét. remélem hasonló izaglamakat hoz a következő futam is. <BR>kegyetlen jó eddig ez az év. <BR> |
|
Mark Hughes | 2009.04.15. 16:05 (1810720) | ||||
FORMULA–1. Az FIA szabályosnak nyilvánította a Brawn GP, a Williams és a Toyota által használt hátsó fenéklemezt (nso) <BR> <BR>Akkor igyekezniük kell a (papíron) nagyoknak, ha nem szeretnék, hogy kárba vesszen ez a szezon... <BR>(Egyébként máshogy nem is dönthettek volna, szerény véleményem szerint) |
|
Atominc | 2009.04.05. 13:38 (1809765) | ||||
Naon sajnálom hogy lefújták, de hát ez van. <BR>Én elindítottam volna őket,( bár veszélyes lett volna..) De hát ez így nem volt valami jó. <BR> <BR>Hajrá Hamilton and Rosberg! |
|
LK | 2009.04.05. 12:09 (1809754) | ||||
Nem rossz a futam Kíváncsi vagyok mi lesz itt. |
|
LK | 2009.04.05. 09:40 (1809745) | ||||
Elég szorgosak,ugyanis kézzel összerakják az évi 2500 autót Mondjuk attól függ melyik piacra "szorgosak",mert például Magyarországon ha rendelsz kb. 1-1,5 év mire megkapod. Persze ez egy Ferrarihoz képest még mindig elég kedvező idő. <BR>Az új wankel meg egyébként állítólag sokkal kevesebb benzint és olajat fog fogyasztani tehát a fő problémája is megszűnik. Ha pedig még egy Turbóval is ellátnák,akkor kétlem,hogy 20 millió forintig bármelyik sportautó a nyomába érhet. Bár ezt majd úgyis meglátjuk <BR>Én még a megjelenésekor ültem az RX8ban,egyenletesen szépen adta le a nyomatékot,nem kapart el,fölül pedig úgy húzott mint a bivaly. Mondjuk tény,hogy teljesen más a karaktere,mint egy boxer,soros,vagy V motornak,többet kell váltani,de ha már sportautó,akkor pörögjön <BR>Na szóval jól eltértünk a tárgytól,én azt szerettem volna kihozni belőle,hogy a japánok az utcai autóikban nagyon megbízhatóak és nagyon jó sportautókat is gyártanak,még az F1-ben sokszor katasztrófális a szereplésük. Remélem most bekövetkezik a változás |
|
ProtUS | VIP user | 2009.04.04. 23:06 (1809738) | |||||
Elég szorgosan dolgozhatnak, ha 2500 autót összeszerelnek évente kézzel <BR> <BR>A wankel-motort azért hoztam fel, mert hibátlanul, tökéletesen működő sosem volt, igazából a Mazda őrülete fog maradni örökre, ezért a fejlesztési időtartam iszonyatosan elhúzodott már most is. Persze, jobb súlyeloszlású és nagyobb hatásfokú, de a tömítése, kenése még mindig messze van a jótól. <BR> <BR>Az azonos sávot úgy értettem, hogy százalékos arányban a legjobb és a legrosszabb között nincs még 15%-nyi különbség sem, szóval messze nem szignifikáns. Valamint a gépészeti jellegű hibák terén még kisebb a különbség. Tervezési és szériahibák pedig szerintem az egy tized százalék alatt vannak a legtöbb gyártónál, bár szerintem még kevesebb. <BR> <BR>Igazából csak arra akarok kilyukadni, hogy néhány kirivó és szemtelen spórolást leszámítva (pl. az első sorozatot utótesztelés nélkül küldik ki, a gyártási költség minőségromlással való csökkentése, stb.) nincs lényeges különbség, egyszerűen egy autógyárnak hatalmas pluszköltséget jelent selejtet gyártania. |
1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 1044
(Új hozzászóláshoz lépj be)
keresés
Bejelentkezés
Menetrend | |
csapatok: A - B - C - D |
|
Helyszínek: Lengyelország - Ukrajna |
|
Játékvezetők | |
Statisztikák |